Jumaat, 12 September 2014

Kursus Dari Blog Menjadi Buku

Semalam, berlangsungnya kursus yang saya hadir berkaitan dengan masa depan karya saya yang dikumpulkan di blog ini. Ini amat penting bagi saya untuk mendapat tips serta petua bagaimana blog yang kita miliki akan dibaca oleh pelayar yang datang dari seluruh dunia. Oleh itu, pelbagai perkara baru yang saya tidak tahu selama ini didedahkan.
 
 
 
 
Pembelajaran sedang berlangsung
 
Khusyuk mendengar dan mengutip ilmu baru
 

Sudah tiba masa untuk makan tengahari
Ruang istirehat yang kreatif
Salah satu buku yang dipamerkan di situ

Dekorasi yang unik
 
 
Puan Norhayati Razali memberi ucapan penutup kursus
 
Tinggalkan tandatangan dengan tulisan: "To be a mad man"
Bergambar beramai-ramai sebagai tanda kenangan
Selepas menghadiri kursus berkenaan, saya perlu menjadi "mad man". Nampaknya kenalah bekerja keras untuk aktif menerbitkan karya dalam blog agar ada pengikut tersendiri. Dalam sebulan jika boleh ada 4 entry.

 
 

Tiada ulasan: